Fläskfilé

Drog ut på löprunda idag, intervaller i frognerparken, och satan vad skönt det kändes även om jag inte ens orkade jogga hem därifrån. Funderar nu på om jag ska orka springa ett marathon om två veckor men jag är osäker på om jag kommer klara det. Funderar istället på om jag ska springa Oslo Marathon i september, eller om jag ska springa båda kanske. Ska ta o fundera på det så vi får se.

I övrigt så händer det inte mycket mer än jobb o sömn för tillfället. Ska jobba natt inatt och det är tryvannträff på hollmenkollen så det kommer troligtvis vara fullproppat med russ hela natten.. Förhoppningsvis blir vi tre stycken som jobbar istället för en men vi får väl se hur de blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0