mitt underbara jobb

Har fått byta pass med min vicechef idag för att jag ska hinna med bussen till Örebro ikväll. Dock så skulle jag komma tidigare för att hinna sätta upp lite planscher för den nya kampanjen. kom fram till att jag kunde va på jobbet vid 6:20 dom tidigast om jag tog tiden till hovseter o bussen därifrån. när jag kommer ner till nationaltheatret (tunnelbanestation) så märker jag att den turen e försenad så jag kommer inte hinna med bussen. Får ju ändå åka ut till hovseter o gå därifrån vilket tar 15 min vilket gör att jag e där vid halv o jag känner mig stressad för min halvchef sa att der skulle ta typ 40 min. När jag kliver in genom dörren så ser jag dock att min chef o en kille som hjälper till här ibland står o håller på med planschernå så jag hade kommit tidigt o gått från hovseter i -10 helt i onödan. Men då fick iallafall Ane gå hem lite tidigare, hon hade jobbat natt fastän hon är sjuk o hade "kastet opp" elva gånger.. myspys i ullared-morgans frys! Ska iallafall åka till Örebro idag o de ska bli riktigt skönt o komma till Sverige igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0