Dubbelt?

För er som läste hela förra inlägget och undrar om jag inte e sur för att jag förlorade två pass på jobbet så kan jag svara att visst jag är sur att jag inte fick jobba i tisdags men att jag istället fick jobba natt till fredag gör inte så mycket för det är som Bamse alltid säger: När Skalman ger en citroner så måste man tvinga Lille-Skutt o göra lemonad av dem. 
 
För jag gick istället in på färjestads hemsida och kollade när dom hade matcher och det visade sig att dom har hemmamatch imorrn, fredag. Detta innebär att eftersom jag inte skall jobba natt imorrn så kunde jag och Olle boka två biljetter till första sm-semifinalen mellan Färjestad och Luleå! Ska bli så grymt kul! 
 
Dessutom så gick jag och Olle ut i tisdags och skulle leta efter nýa gardiner till mitt rum och jag hittade istället en ny vinterjacka till nästa år för bara 350 Nok.
 
Vi gick dessutom förbi Antons jobb och jag skaffade mig två par nya skor till våren så jag har shoppat mig glad igen :D 
 
Nu ska jag o Olle käka min legendariska räkpaj! Den som jag tog med mig på kräftskivan förra året och som jag fick ta hem tre fjärdedelar av :P 
 
Glad Påskmust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0