Back in Black

påväg tillbaka till Oslo just nu, sitter på nattbussen från Örebro. De e ganska jobbigt o gå på i Örebro eftersom bussen nästan e full när man går på o dom få som sitter ensama ligger o sover. Som tur var hittade jag en kille som inte sov så jag slapp o väcka någon :-)

Här kommer tre saker jag saknar med Oslo:

1. Duschen!
Sen vi flög hem ifrån New York i torsdags/fredags så har jag bott hos Emelie som inte har någon dusch i sin lägenhet. Har alltså typ 4 dagars, en flygresas och en utgångs lager svett på mig just nu överallt förutom i armhålorna som jag fått tvätta i handfatet för att inte Emelie ska dö av gasförgiftning.

2. Löpgrejerna.
Har inte tränat någonting på typ 15 dagar, med en veckas onyttigheter i New York så känner jag mig i en fantastisk form. Ska bli riktigt skönt o komma ut på ett löppass senare idag.

3. Taket.
Vårt fantastiska 4-meters tak! Det e helt enkelt omöjligt att slå emot någon lampa när man klär om när dom hänger så högt upp. Något jag inte märkt att det är skönt förrän jag kommit till 2,5-meters tak o man slår i något hela jävla tiden!

Nu ska jag försöka sova lite men först ett klassiskt bibelcitat: "Och på nionde dagen skapade Gud norrmännen i svenskarnas avbild så att de skulle ha några att driva med. Och Gud såg på kexchokladen och såg att kexchokladen var god"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0