Uppdatum..

Såååå.. vad har hänt sen jag senast kopplade ihop min dator med min mobil?
Jadu, min svindyra löparklocka har gått sönder
Får se om jag kan leta fram kvittot o se om garantin fortfarande gäller..
 
Till kräftskivan så bakade jag en svingod räkpaj
Ja mamma, med räkor i :) om ni undrar varför jag inte tog kort på den innan den började ätas så var de för att den var så god att den blev uppäten innan den ens kommit ur ugnen :P
 
En vanlig fråga jag får när jag kör postbil är "Gustav, hur mycket film och böcker har du?" Svaret e självklart "En maxpåse!"
 
Korv och pasta är väl inte så gott till burgare? Visst, jag kan förstå pasta men hur många tror du går in på Max o beställer en burgare med korv? Ingen troligtvis eftersom det inte finns någon korv på Max men om de fanns det så tror jag inte att det hade varit nämnvärt fler..
 
Och så avslutar vi med Johans finhackade sallad

Kommentarer
Postat av: Sanna

Säga vad man vill men Johans finhackad sallad var faktiskt god!

2012-09-07 @ 20:35:37
URL: http://sannamineord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0