Övervikt tvätt

Jag och Sanna hade varit på Ica Maxi och handlat i tisdagskväll och parkerade på Krille o Linns gästparkering, då såg vi hur en polisbil också svängde in på parkeringen och sen ställde den sig med lysena riktade mot oss. Nervös som man alltid blir när man ser en polis tänkte jag igenom min körning men kom fram till att jag inte kunde tänka mig att jag gjort fel och att lysena på min bil som är lite krångliga också funkade. Vi gick ur bilen och väntade på att dom skulle komma ut o prata med oss eller nåt men efter ett tag så körde dom iväg ut på cykelbanan till Linds. Man undrar ju om dom bara tyckte att de är kul att skrämma folk eller om de faktiskt hänt nåt eftersom dom körde på cykelbanan men jag har inte sett nåt på helagotland.se..

Kommentarer
Postat av: Anton M

jag har ett svagt minne av hur vi två i rundfotat tillstånd cyklade på just denna cykelväg och även då mötte polisen.

Svar: Ja, dom kanske kände igen mig och bestämde sig för att hålla ett extra öga på mig
Gustav

2012-09-13 @ 21:48:41
URL: http://Antonm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0