Vad heter Sverges bästa internationella löpare?

Run-e...
 
 
 
 
 
 
 
Ojojoj, va kul de e med löparhumor, tog en paus där på några rader så du han med o hämta andan från ditt förmodade asgarv :P
 
Iallafall har varit i Oslo i typ 9 dar nu och Anton och jag har börjat komma igång med löpningen. Har mätt upp en runda på 6,5 km som följer tre stora vägar så att de skulle bli lätt för oss, men sämst som vi är så ha rundorna blivit 9,5 och 8 km typ, känns lite svårt o veta exakt hur långt man springer när man inte vet var man springer riktigt :p Dock så blev de fel idag eftersom dom hade vägarbete på ena vägen annars hade de nog gått bra :)
 
Vet inte riktigt vad jag ska sätta för mål för löpningen bara, funderade ju på polarnight-half-marathon eller vad de hette, men de ligger svinlångt bort från Oslo. Funderade på Göteborgsvarvet också eftersom man kan anmäla sig om man bor i Norge fastän de egentligen e för sent. Men då kostar de nästan en tusing o de känns inte värt de. Däremot så går Holmestrand Maraton inte så långt härifrån så de är en möjlighet eller kanske Stockholm Marathon som Pontus säkert lär springa. Men ett marathon känns väldigt långt och Polarnight-half-marathon låter ganska häftigt så vi får se vad det slutar med :) 
 
Iallafall så har ju Pontus passerat 200 mil i år så jag tänkte att jag skulle lägga ett mål på o springa 50 mil själv, ligger just nu på nästan 40 så de känns ganska rimligt med tanke på att de kommer bli kallare o kallare men de ska jag iallafall klara :) 
 
De va mina tankar om löpning just nu iallafall, ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0