中国之行

Har det äntligen blivit dags för att skriva lite om kinaresan på bloggen? Ja, jag finner mig själv sittande vid datorn utan något bättre för mig och märker hur minnena bara flödar genom huvudet. Jag är dock tvekluven till hur jag skall gå tillväga eftersom det lär bli några ganska långa inlägg troligtvis. Men jag tänker iallafall dela upp dom stad för stad och sen kanske att Peking blir uppdelad i fler inlägg och kanske någon av dom andra större städerna också.. Jaja, det lär iallafall komma upp ett inlägg idag och fler imorrn.
^
Ni får vänta lite med inlägget, ska jobba vid 15 så hinner inte plus att blogg.se krånglar så mina bilder vill inte komma upp :/ får se om jag löser de imorrn..

Kommentarer
Postat av: Krille

Jättebra upplägg, kul att läsa om Peking!

2012-03-05 @ 09:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0