Munskölj med pusssmak

gustavhederfeld.blogg.se är ju som alla vet känd för att vara en fjortisblogg eftersom alla som läser den uteslutande är fjortisar (Du vet att du är en). Men vissa är ju mer fjortisar än andra och mina två största fjortisläsare (Sanna och Olle) frågar ofta "Hur såg Justin Blieber ut när han var 6 år?". Det visade sig att det skulle bli mycket svårare än jag trodde. Det fanns varken här, här eller här..
¨
Jag fick gå längre i min forskning! Jag bestämde mig för att backtracka Justins mobilnummer så jag kunde hitta hans nummer innan de och innan de och så vidare tillbaka till 2000 då han var 6 år. Jag kollade runt lite på hans samtal och upptäckte ett nummer jag kände igen och jovisst han blev uppringd av Aaron Carter. Jag kollade upp det mer och det visade sig att samtalet fanns inspelat i början av den här videon:
¨
¨
Men kunde detta verkligen vara Justin Bieber? För att vara helt säker så hackade jag mig in på Youtubes video-DNAdatabas och matchade killens DNA med Justins i en nyare Justin video och visst, det matchade!
¨
Så nu vet ni..

Kommentarer
Postat av: Bieberfan91

Åh jag som ville veta hur han såg ut när han var en baby baby baby oh...

2012-01-04 @ 14:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0