Et app 2

Andra etappen den så kallade "bussetappen" är nu avklarad! Passade också på att käka en kebabtallrik på centralen som inte var särskilt god men de får väl duga. Tänkte att jag skulle ta mig ut till Arlanda i god tid för jag visste inte om man skulle va två timmar före avgång som jag fått för mig, när jag kommit fram och frågat en sas:are så så hon att man kunde checka in 45 minuter innan "för att vara på den säkra sidan". Jaja, kan ju lika gärna sitta här som på centralen.. . Dagens överraskning: flygbussen ska typ precis gå då en turk hoppar på o skriker åt en kille som tydligen snattat i hans affär, medans killen skriker att han inte gjort nåt och att han har bråttom till sitt flyg. Till slut så ger iallafall killen turken lite pengar och vi kan åka.. ska inte ta sida eller nåt men det kan sägas att killen verkade lite dum i huvet och sen inte ens gick av bussen när vi kom till Arlanda, så bråttom hade han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0