引诱 (Yǐnyòu)

Trodde ni att jag var klar med Kinaresan för att jag skrev det? April April.. Som utlandskorrespondent för gustavhederfeld.blogg.se så har jag självklart gjort min plikt och noterat allt det trevligaste med Kina.. Enjoy!
Det är inte lika lätt att skaffa guldfisk i Kina, man måste ha en jävligt stor skål..
'
Av nån anledning så såg alla lejon inavlade ut i Kina..
'
Du som väljer att ta din bil, cykel, eller segway upp på kinesiska muren, som består av 90% trappor, måste köra säkert!
'
Det var inte så svårt för mongolerna att komma över muren, dom klättrade bara på elledningarna..
'
Och det var inte så svårt för kineserna att försvara sig heller då man hade övervakningskameror..
'
Om du kör bredvid en buss i Tianjin så måste du tränga dig in framför den..
'
I Sverige vattnar man gräsmattorna, i Kina vattnar man sjöarna..
'
En skylt som nog mest är menad för Jesus?
'
Olle fick chansen att hångla upp ett kinesiskt spöke o tvekade inte en sekund!
'
Ett solklart bevis för att enhörningarna har existerat! Hur skulle dom annars veta hur dess hov ser ut?
'
Troligtvis så var terrakottaarmén bara ett stort luciatåg..
'
En illustration av kamelens evolution, en dag kom den på "Jag kanske kan stå på mina ben".
'
Verkligen orginellt Usain Bolt, bara påkommet för 2000 år sen..
'
Det många inte vet är att dementorerna extraknäcker med att försvara terrakottaarmén.
'
Soldaten till höger är troligtvis det första dokumenterade fallet av anorexia..
'
Dipsy var alltså en häst i sitt tidigare liv..
'
Dom är inte dumma på pandacentret! Lägger man klagomålskontoret där bara personalen får va så är de inte många som klagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0