Hej hej hallååååå!

Har ni testat juicesmaken Päron och Hallon? Gör inte de! Den är inte god.. Iallafall.. såhär ser den ut:
Finn ett fel!
Hallon är ingen frukt! Det är 100% frukt i juicen men ändå så är det hallon i, hur funkar det? Ni kanske tycker att det här är ett litet i-landsproblem men ni kan inte förstå hur plågsamt det är att varje morgon börja med att se det här enorma felet och sen gå o tänka på det hela dan.. Jag hatar Bravos Päron o Hallon smak, den har förstört min dag.. I flera dagar.. Jag funderar på om jag ska orka skriva ett mail till dom o be dom ändra det här men det kommer jag troligtvis inte orka, men vi får se..

Kommentarer
Postat av: Olle

Objection!

Ett hallon är en samling av kärnfrukter, en underkategori till äkta frukter. Så det så!

Juicer med banan och vindruvor kan du däremot klaga på då båda dessa är bär...

2012-04-07 @ 11:01:41
Postat av: Gustav

Du är ett bär!

2012-04-07 @ 18:32:37
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0