HEEEEEEEJ!

Jag lever fortfarande...
Tänkte att vi skulle granska veckans zoomarketblad tillsammans! Kolla här:
För det första så undrar jag lite vilken sorts sex det är man får? Om det är en 100-kilos kille som kommer och tar en i röven så tror jag inte riktigt att dom kommer sälja så mycket kattmat..
Om man nu ska tolka det på det andra felaktiga sättet så verkar det ju som att man ska gå från affären med 11 kattmatsburkar eftersom man får 6 till dom 5 man köpt, dåligt formulerat..
*
Och varför stirrar den här katten på mig?!! Jag blir för fan rädd! Man ser ju att han sitter och tänker "Kom o köp 5 burkar kattmat till mig så husse kan ta dig i röven!" Creepy...
*
Nu till den glada delen av inlägget:
På den här gården så tröskar dom inte jorden, dom plöjer eller plogar den! Grymt jobbat!!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Trodde du skulle göra någon sorts kommentar på den onormala kossan med armarna i en cirkel men nä nä

2012-04-18 @ 23:10:07
Postat av: Gustav

Kor får också ha friskispass!

2012-04-19 @ 23:47:28
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0