Traktorn kunde inte köra ifrån plogen..

  • Fårösunds GoIK

  • Visby AIK
  • FC Gute B
  • IFK Visby
  • FC Copa
  • Eskelhems GoIF

  • Hangvar SK

  • Fardhem
  • Så tippade jag att division 4 skulle sluta i våras och nu när det e slut så  kan man ju utvärdera detta för jag har inge bättre för mig..
    ¨
    Fardhem                 (0)
    Visby AIK                (2)
    FC Copa                 (0)
    IFK Visby                (2)
    FC Gute B               (0)
    Hangvar SK             (1)
    Eskelhems GoIF       (1)
    Fårösunds GoIK       (0)
    ¨
    Vilket innebär att jag totalt får 6 poäng, precis samma som förra året! Jag håller mig på en stabil nivå och slår Krille i år också eftersom han inte tippat nåt officiellt på sin blogg i år så det blev en förkrossande 6-0 vinst i år!! Nice var att jag prickade in två rätt (2 poängare) Mindre nice var ju att jag bytte plats på ettan o åttan.. Jaja, 2-0 till mig iallafall, får se om Krille ens vågar fortsätta blogga efter de här nederlaget..

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0