Sune Svamp har damp

Vissa serier vill man faktiskt bara att dom skall ta slut! Tycker de e dags för många så som Two and a half men och How I met your mother som jag e osäker på hur bra dom kommande säsongerna kommer att bli.. Lost höll ju defenitivt på minst två säsonger för länge o så on.. Men när jag idag sträcksett klart Entourage säsong 8 så kan jag inte mer än älska den!! Helt underbar säsong och jag önskar verkligen att det kommer en till men enligt next-episode.net så gör de inte de.. Pissigt att de e så men jag får väl hoppas att nån av dom två ovanstående serierna ger mig samma effekt, inte för att de spelar nån roll.. För att citera nåt homo "Trots allt så lär jag se hela serien. För jag har inget liv."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0