Torftigt..

Var inne på en blogg vars ägare har valt att ta aliaset "Kalaspuffen". Jag vet inte varför eftersom det här inlägget överhuvudtaget inte handlar om hennes blogg förutom det faktum att jag råkade va inne på den.. Iallafall så såg jag denna fina annons:
^
"Du är vår 999:e besökare - inget skämt!
Online nu! Vår slumpgenerator har därför valt ut dig som en möjlig exklusiv vinnare!"
¨
Förlåt men vad menar dom? Har den där slumpgeneratorn valt ut mig bland alla deras 999:e besökare? Hur svårt kan det egentligen vara att "slumpa" mellan den 999:e besökaren? Eller stannade deras besökarmätare på 999 så att alla deras besökare blir deras 999:e? Jag ville självklart veta så jag klickade längst upp i texten och kom dit man skulle gå trots att jag inte klickade där det står "Klick här"..
^
Iallafall så kom jag in på sidan och jag vann!! Förstod dock inte varför dom skulle ha mitt kontonummer men va bryr jag mig, jag har ju en Iphone 4 påväg till min brevlåda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0