Långe Jan slog huvudet i mattkanten..

Fars dag inleddes med en innebandymatch mot Hansa Hoburg B som vi vann med 11-7.. gjorde två mål så det var en helt okej match även om jag inte tycker att vi övertygar och troligtvis kommer få problem mot Wall på lördag..
¨
Efter de så åkte jag med Linn o Krille ut till Farmor o Farfar där vi firade fars dag, och ja Farmor o Farfar ska stavas med stora bokstäver för de e deras Namn.. Där bjöds på tårta o kakor! Gottgottigottgott..
¨
Sen åkte vi hem och i Krilles jakt på vårt gamla lego så rotade vi igenom en av garderoberna i mitt gamla rum och där hittades mycket intressant, bland annat vår gamla kapsylsamling:
¨
Några stycken sådär.. Vi slängde ner dom i en sopsäck och vägde dom.. 23 kg och 2 g/kapsyl betyder att det är ungefär 11500 stycken :D Vilket liv man hade när man var liten
¨
Kapsylvägning!
¨
Bland alla fina "Antikviteter" / Allt skit Hittades också min gamla gosebjörn "Nalle"
Nästan lika söt som Emelie!! :D
¨
Kul att kolla igenom alla gamla saker man haft/gjort, Hittade också ett gammalt skolarbete där jag gjort en pyramid som "Flint-Valle" försökte sno men som tur var vaktades den av "bröderna Tuff".. Vilken fantasi man hade när man var liten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0