En räkmacka utan räkor tack!

För den läsare som vaknat (om det ens är så många) så kanske tankarna går nu "Hmm.. Har han börjat packa nu?" Och till dig (Kanske ingen) kan jag meddela. JA! det har jag, jag har tagit det största steget av alla. För att citera den gamla resvana Christopher Columbus "The biggest step of traveling is opening the suitcase" Vilket e precis vad jag gjort på den här timmen:
_
Men med ett till Lost-avsnitt i huvet, nyfrukostad mage och nytömt tarmpaket så känner jag mig nu redo att ta mig an uppgiften. Jag vill också komma med ett löfte till just dig (Eller troligtvis ingen) min vakna läsare! Nästa inlägg kommer inte att vara en "statusuppdatering" utan ett helt värdelöst inlägg, precis ett sånt som du troligtvis älskar eftersom du läser min blogg. OCH! Jag lovar också att det innehåller ett nypaintat Gustavoriginal! C U in a Aur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0