Ja!!!...

...Äntligen så kommer det av mina efterlängtade bildinlägg (Woohooo!!) Till det här så har jag också paintat lite så ni verkligen förstår som e de "roliga" med bilden...
¨
Vi borjar starkt med att visa hur invanddrarfientliga GA egentligen är. Att en man från Algeriet kommer till Gotland är tydligen så farligt att det hamnar på första sidan:
¨
På nästa får vi se hur min smarta syster löste problemet "Vart kan jag gömma undan mitt skit så att det inte är i vägen"
Inne i hörnet så att jag inte kan öppna min garderob (Den med ett handtag markerat) är alltså rätt svar! Alla som hade tippat på det kan hämta ut sin vinst i Tages Tryffelbod..
¨
Till sist! Hur många datorer behövs det för att se en Harry Potter film på tv:n?
3 st är alltså rätt svar! Priser hämtas ut från samma ställe som förut..
¨
1. Linns dator med en HDMI-sladd som visar bilden men som inte har något ljudkort och inte kan spela upp ljudet.
2. Gustavs dator med ljudsladden i men som inte har HDMI-uttag.
3. Krilles dator som precis som ägaren inte fyller någon funktion utan finns där mest för att den inte har nåt bättre att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0