New Moon

(Moon = Lägenhet på Omanska)
_
Har flyttat in i den nya lägenheten med Emelie, Börjar få ordning på allt men de finns fortfarande mycket fix kvar.
På dagens agenda stod, Gräva fram den gamla cykeln som jag spanat in i den här snöhögen:
_
Men när jag kom till snöhögen så hade de smält lite så jag såg att de inte var min cykel, hittade min cykel vid husväggen bara o ta ner till shell och fylla upp med luft. Så nu är den som i sina forna glansdagar:
_
Bara för liten med en sned trampa men de går som smort!
_
Andra intressanta grejer som hänt idag:
  • Sverige sög ihop i handbolls-vm
  • Toker fyller 20 år
  • Thomas Ravelli åt ravioli
  • Toker gick på systemet för första gången
  • Uppfinnaren av brödrosten fick kikhosta
  • Toker blev stupfull för första gången
  • Världens längsta man slog i huvudet i nånting
  • Toker fick spendera natten i fyllecell för första gången
  • Världens längsta man slog i huvudet i ett dörrhandtag

Kommentarer
Postat av: Olle

På vilket sätt uppfyller det här inlägget villkoren för att vara kravmärkt?

2011-01-18 @ 23:27:56
URL: http://ehholle.blogg.se/
Postat av: Krille

Världens längsta man måste ha jävligt höga dörrar om han slår i dörrhandtagen?



#Fail

2011-01-19 @ 13:04:09
URL: http://kerille.blogg.se/
Postat av: Gustav

O: Det håller för mina krav (Inga..)

K: Han skulle plocka upp en seg råtta och slog i huvet..

2011-01-20 @ 20:24:26
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0