Martin Timell fast åt andra hållet

Känner du att du behöver en fin kalender för att hålla koll på allt som händer i ditt liv? Då ska jag lära dig hur man gör en billig och miljövänlig en.
_
1. Hitta ett gammalt slängt papper:
I mitt fall sommarschemat från Shell. Vänd detta bak-o-fram så att du får en vit yta
_
2. Gör ett rutmönster med 8*5-7 Rutor, Beroende på hur dagarna på månaden ligger och om du vill skriva in veckodagarna vilket jag sket i/glömde..
_
3. Fyll i veckonummer och datum:
_
4. Fyll i allt skit du har planerat:
_
Nu har du din egna fina kalender som du kan sätta upp lite fint nånstans. Helt miljövänlig och gratis (om man räknar bort bläcket)
_
Om du inte tycker att min kalender var fin så finns de några tips på hur man kan göra den finare
  • Använd färgpennor istället
  • Med lite olika färger på
  • Måla nåt fint på kanten utanför själva kalendern
  • Sätt på några fina klistermärken av t.ex. pokemons
  • Köp en klok kalender din snåle jävel!!!

Kommentarer
Postat av: Åhléns (eller va fan man nu köper kalendrar någonstans)

Sluta få folk att göra saker! dom ska köpa av oss! annars skickar vi våra små-terrorister på dig (ja alla företag har sånna)

2010-09-01 @ 17:13:37
Postat av: Gustav

Får ni dom upptränade från Mcdonalds?

2010-09-01 @ 17:28:02
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Åhléns (eller va fan man nu köper kalendrar någonstans)

Nope! Direkt importerade ifrån Bryssel! fick med en jävla massa kål på köpet!

2010-09-02 @ 15:05:43
URL: http://bögporr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0