In basket

Har fått två intressanta mail idag:
Nu vet jag inte hur bra de syns men det första är från Suderbiblioteken ett nyhetsbrev. Skulle inte tro att jag nånsin lånat en bok från ett bibliotek från sudret och har aldrig fått mail från dom heller men just idag så bestämmer dom sig för att "Hmm, den här Gustav Hederfeld vill nog åka tre mil ut mot Gotlands rövhål för att låna en bok så jag tror jag mailar ett nyhetsbrev till honom.."
_
Det andra mailet är från min kusin Maria som jag inte tror jag nånsin fått ett mail från heller, Det konstiga med detta är att det är döpt till "Utiliz eYourSk illsFr omHo me" vilket är "särmittiordat" och det känns inte som att Maria skulle skriva så. Plus att det är skickat 05:58. Alltså skulle Maria ha vaknat typ halv sex, troligtvis för att gå till jobbet, känt ett plötsligt sug efter att skicka ett kedjemail/kulmail (Vad man nu kallar dom) till mig trots att hon aldrig skickat nåt förut och jag kan lova att hon fått sånna förut från moster Ankie.
_
Det jag ville säga med det här är helt enkelt att jag har inget att göra..
_
OBS! Inga mail skadades allvarligt under skrivandet av detta inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0