Yet another boring fish stick...

Jag har äntligen kommit på vad jag döpa mitt barn till! Jag ska döpa den till nöden sen ska nöden bli fysiker och komma på en ny lag inom fysiken (vilket känns lite logiskare än om de va inom astronomi eller nåt sånt eftersom han e fysiker...) iallafall så ska lagen döpas till nödens lag. Sen när jag e 83 och hör någon säga typ "Jag stod uppe på lagårdstaket igår med ett stort spann färg för jag höll på o måla om taket med vattenfärg, och sen blev jag dassnödig men märkte att stegen hade ramlat bort från taket så jag var tvungen o sätta mig o klämma några korvar i stuprännan. Mamma blev inte så glad men du vet, nöden har ingen lag" då ska jag gå fram o säga "Jodå, nödens lag säger att vätskan kondenseras om man kastar ner den för ett stup som ligger vid solen" (eller nåt liknande, vad han nu kommer på)
_
Jag har kommit på en ny form av oförberett prov. Det går helt enkelt ut på att nån av eleverna ställer sig upp och säger "Fan, jag tycker inte att vi lär oss nånting längre på dina skitlektioner så vi vill ha oförberett prov" och då måste läraren helt enkelt skriva ett prov på typ fem minuter och sen så har dom prov. Självklart så är detta för att de ska bli mer jämställt för då kan alla vara oförberedda på provet istället för bara eleverna. Detta kommer såklart leda till att de blir oförberett prov varje lektion eftersom proven inte blir på nåt då, de här kommer leda till att man lär sig saktare så man får gå i skolan till man tills man e 85 år och då kommer CSN troligtvis bli bankrutta när dom betalar alla... Ifall nån hatar CSN lixom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0