Plugg plugg plugg...

Känns som om jag klagar mycket över plugget just nu men de e typ allt som händer just nu.. Har iallafall haft vg/mvg-delen på fysikprovet idag och när man kom dit så fick man ett fem sidorsprov och jag funderade på o bara riva sönder de o gå men han hade tydligen lagt in g-uppgifterna i provet också så de var bara(?) två sidor. Gjorde de flesta uppgifterna innan jag drog efter tre timmar..
Fixade klart mikrobiologilabbrapporten och Kemiuppgiften också innan jag drog hem från skolan. Hemma så tog jag tag lite i projektarbetet också så nu är allt klart inför helgen så jag slipper tänka på skolan då vilket känns jävligt skönt.

Kommentarer
Postat av: Olle

Det är fint att NV programmet har reklam (i alla fall när jag kollar)för sig precis under allt gnäll på allt plugg. Bra publicitet.

2010-01-29 @ 16:56:58
URL: http://ehholle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0