Nytt decennie

Många ser gårdagen som början på ett nytt decennium, början på ett nytt år, eller en helt vanlig dag. Men jag ser gårdagens datum för vad det verkligen är, en binär kod 100101. vilket betyder: Nu inleds robotarnas välde.
_
Nu till nåt ännu oviktigare. vet inte om ni tänker på de men när man betalar med kort och har köpt nåt med ett långt namn som till exempel Chili Con Carne med ett visa kort så kommer visa in mitt i namnet. De blir typ Chili Covisa:
Varje gång de händer funderar jag på hur jag ska kunna hitta ett kul ord som slutar på visa (eftersom jag antar att det blir ännu svårare med mastercard. Men jag har kommit fram till att de e lättare att skapa ett eget kreditkort som jag ska kalla för "T-kortet" det kommer då bara komma fram ett T. Om nån då ska köpa en rövsvets så kommer det istället bli rövsvett. Nu kanske ni tänker "Varför skulle nån vilja köpa en rövsvets?" men när dagen 111111 kommer (Binär kod för "invasionen är klar") och iRobots tagit över världen så kommer jag skapa en egen religion där man istället för omskärelse har rövihopsvetselse. Så alla robotar svetsar ihop sina rövar. Vet inte om de här hänger ihop men jag orkar inte läsa igenom de, så  de viktiga är iallafall rövsvett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0