Maskarna rullar över fågelskiten

Började skolan igår och kom till den första lektionen vid åtta och fick höra att den var frivillig så jag kunde haft sovmorgon till tolv istället. Lektionen var dessutom världelös eftersom han inte ville gå igenom nånting när inte alla var där. Så jag, Unn och Erik spelade Monopol i Nv-Rummet istället, Ägde ut dom totalt. På kvällen såg jag, Kalle och Anton Sherlock Holmes på bio. Riktigt bra film som jag inte riktigt orkar skriva nåt om just nu, riktigt bra iallafall. Så bra att jag slänger in en bild på Anton när han sitter på Borgen innan bion:
Sexigt värre!!
_
Idag var vi vid hejdebacken och åkte pulka, vilket var ganska kul förutom att backen suger snase. Roligare var dock att sätta fast en snowracer på bogserlinan och köra med kalle på. Önskar bara att vi haft en bättre väg än antons som ändå var sjukt kul:
Var väl allt jag orkar berätta men ni kan ju alltid kolla HÄR om ni inte har nåt bättre för er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0