Jobbe? Naj, jag måste plugge först...

Känns som om skolan börjar bli jobbig nu för första gången sen jullovet, Har en konstig labbrapport att göra till onsdag och så har jag ett Lars-fysikprov, vilket innebär att de förmodligen blir sjukt stort. Och nu kanske ni tänker "Äsch, så stort kan det inte va" så därför har jag gjort en bild på hur ett Lars-fysikprov skulle se ut om det var en planet:
Nu kanske ni förstår hur stort de e. Frågan som återstår är ju då bara: Varför sitter jag och skriver de här när jag borde plugga??

Kommentarer
Postat av: Simon

kan verkligen hela klassen få varsitt prov då eller delar ni, det borde vara sjukt svårt att få plats med 20 prov på jorden, om bilden är skalenlig. Och hur arkiverar han proven? Skickar dom till nästa galax? Han kanske har en Hermioneväska som man kan stoppa ner hur mycket saker som helst i sen plockar han fram proven när han behöver dom?

2010-01-25 @ 23:14:44
Postat av: Gustav

Ja, alla får åka till varsin galax för att skriva provet. Sen åker han runt o rättar alla, vilket tar runt ett ljusår på varje så man hinner inte få tillbaka provet ändå så han behöver inte arkivera dom utan han slänger bara dom direkt i solen.

2010-01-25 @ 23:26:55
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Linn

Lycka till! Du fixar det :)

2010-01-26 @ 11:35:55
URL: http://sockerspinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0