Innebandydag

Åkte ut till Hemsehallen imorse för att spela match mot Dalhem IF, d.v.s fjolårets sämsta lag mot årets enda nykomlingar vilket i princip är ett bottenmöte även om vi inte ligger sist i år.
Inledde iallafall bra då vi tog ledningen med 2-0 på några minuter men de blev 2-1 innan halvtid. Tycker dock att vi kontrollerar matchen och vi borde ha gjort fler mål. Andra blir väl ungefär som första, vi kontrollerar men lyckas inte göra fler än två mål ändå. I tredje så gör vi ett mål till (5-1) innan vi får en svacka och tappar till 5-3 innan vi gör ett mål och sen säkrar jag med två mål så vi vinner med 8-3. En härlig match och jag hoppas att vi möter dom i en större hall nästa gång för jag tror vi kan vinna med mer då.
_
Var också och såg på sista halvleken av Visby Ibks match mot nåt lag nyss. Fick iallafall se några mål, och dom vann med 9-6 om jag inte minns fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0