Fussballwochslutzen

Har spelats Obs cup hela helgen typ och jag var inne igår natt och såg Krille spela gruppspel där hans Gute gick vidare till semifinal efter tre segrar tror jag, såg bara dom två sista matcherna som dom vann båda två.
Åkte med Linn in idag och såg finalen mellan Gute och Copa som slog ut Gute förra året om jag inte minns helt fel. Gute vann med 3-0 tror jag, och vems förtjänst var det? Inte fan var det Krilles iallafall
Se bara hur han står och latar sig här.
Och här går han runt i anfallet och tror att han är bäst medan de andra jobbar hårt.
_
Sen träffade jag Erik som skulle spela final i F97 klassen tror jag så jag stannade och såg på honom också, Hans Vsb slog Visby Bois med 2-0 och Erik Ibrahimovic klackade in det andra målet. Sen så missade han en bicakleta(?) från eget straffområde som gick i ribbkrysset också, Riktigt dåligt av honom. Eftersom han sprang så snabbt att alla bilder blev suddiga så får ni en bild från prisutdelningen:
Det intressanta på bilden är att Eriks huvud är typ fyra gånger större än spelaren bakoms trots att spelaren bakom är typ ett Erikhuvud längre än Erik. De måste ju betyda att antingen Erik eller Killen bakom ör väldigt konstigt uppbyggt.
_
Jaja, när jag ändå är inne på sportbilderna så får ni en bild på Johan när han spelar innebandy:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0