Dom stora ekarna mobbar den lilla tallen...

Jag vet inte om ni/du/det hört talas om genmanipulering och ärligt talat så bryr jag mig inte riktigt heller... Jag har iallafallkommit fram till den ultimata genmaipuleringen!!! Jag ska börja manipulera bröstvårtor så att dom blir som klockvisare.
_
Tänk dig en vanlig dag, Anton skall gå på dejt med Kalle bakom Skolan där dom skall ligga o titta på stjärnorna och pilla i varandras navlar. Anton har precis gjort sig i ordning när Leif-Arne kommer in och säger "Nu har jag gjort det Anton, Jag har byggt om vår dammsugare till en fettsugare så att jag slipper se dina tre dubbelhakor" Leif-Arne riktar slangen(?) mot Anton, och knäpper på. Fettsugaren får fnatt och börjar spruta kobaja i Antons ansikte. Anton tänker då "Satan, Jag kan ju inte gå med kobaja i ansiktet ikväll. Det lär ju Kalle ha och jag vill ju inte att han ska tycka att jag är en härmis, då kanske jag inte får nåt navelpill" Anton springer in i badrummet och sätter på duschen. När han står där och sjunger "Everybody was kung-fu fighting. HA!! Those guys was fast as lightning HO!!" Så börjar han undra hur länge han stått där egentligen. Vad gör han då? Han kollar ner på bröstvårtorna och ser vad dom står på. 10 i 6 kanske, och då vet han de istället för att vara tvungen att ropa ut till köket där ingen är eftersom Leif-Arne förmodligen är ute i garaget och jobbar på sin fettsugare eller torka sig o gå ur duschen bara för att få se att han kunde stått där i fem minuter till, eller det sista alternativet att försöka komma ihåg o ta med sig klockan in i duschen varje gång vilket inte är så praktiskt eftersom Anton är dum nog att ta moraklockan istället för mobilen.
För att ni verkligen ska förstå hur praktiskt det är med bröstvårtsvisare så har jag paintat en bild så ni får se hur dom funkar:
Kan ju tilläggas att den vänstra bröstvårtan funkar som minutvisare och den högra som timvisare i det här fallet. Det går ju självklart att välja o ha det tvärtom om man hellre vill ha de.
_
Om nån är intresserad av att vara försöksperson i denna fenmanipulering och därmed ha chansen att bli den förste i världen med bröstvårtsvisare så kan du höra av dig till 0735646859 med ett sms där du anger vilken bröstvårta du vill ha som timvisare, vilken din favoritchipssort är, vilken Jim Carreyfilm du såg senast och hur långt ditt senaste toalettbesök var.

Kommentarer
Postat av: Therese

GUSTAV!!!!! kom med ett nytt inlägg någon gång...

2010-01-13 @ 10:29:38
URL: http://tessanmeh.blogg.se/
Postat av: Kristian

Hahaha

2010-01-14 @ 09:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0