Den röda älgen kissade längre än den blåa flodhästen...

Tänkte skriva lite om allt intressant som hänt de senaste gångerna.
...
...
...
...

I övrigt så var jag på första Östergarnsträningen på typ en månad igår, gick ganska dåligt men de kändes bra att va där iallafall. Ska försöka äga runt lite ikväll så man kanner sig bra tills morgondagens match.
_
Har vart och lagat min cykel som stått på Shell sen i fredags också. Inte värt o notera men jag var ju tvungen att få med de klassiska skämtet om att jag råkade sätta på hjulet åt fel håll så att den bara gick bakåt...
_
Ungefär så spännande har de senaste dagarna varit. Skulle uppskatta det till 3 Ampere...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0