Brylle

"Idag har det snöat så mycket att man kunde använda snowboard istället för fallskärm" - Jörgen IV af Golfmössa
_
Hade fysik g-prov imorse och självklart så var bussen försenad så jag kom lite för sent, dock inte den enda i ovädret. Väl uppe i 12an så kom jag på tanken att man kanske skulle stänga av ljudet på mobilen så jag inte stör någon annan, men märker att den inte ligger i nån ficka. Tänker att jag förmodligen lagt den i jackfickan och börjar med provet istället. Provet var faktiskt större än vad jag trott men uppgifterna var inte så svåra så jag tyckte inte att de var så jobbigt ändå. Var först att gå efter typ 2 timmars provskrivning. Nere vid skåpet hittade jag inte min mobil så jag antar att jag tappat den i bussen. Hade iallafall tappat den i snön utanför ingången men som tur var hade nån lämnat in den i receptionen så jag fick tillbaka den.
_
Sen så har vi delat upp kemi-breddningsgruppen i två labbgrupper, eftersom min grupp labbat de senaste två fredagarna så var vi lediga idag och imorrn. Så jag tänkte såklart "yeaay, sluta tidigt!!" men tydligen så hade vi de efter lunch så vi hade extra lång håla istället, Askalas med kalle anka på bas. Slutar iallafall tidigt imorrn så jag har bara vg/mvg-prov i fysik sen så slutar jag. Lär väl ändå ta några timmar eftersom de lär va lika stort som dagens prov men med jobbigare uppgifter...

Kommentarer
Postat av: Sanna

och DU säger att JAG är klumpig!!

2010-01-28 @ 17:34:24
URL: http://sannamineord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0