Stora bocken Bruces högerben

De flesta personerna bestämmer sig på nyårsafton eller nån annan högtid att "nu ska jag starta ett godisförbud" Men nu har jag bestämt mig för att ha det ett litet tag, Anledningen? Jo, Kalle ska åka till Ryssland. En nyligen genomförd SIFO-undersökning visar att 90% av mitt godisintag sker tillsammans med Kalle så det känns som ett passandde tillfälle att börja nu så kanske jag kan klara det dom två veckorna han är borta eller hur länge det är. Tänkte bara att ni skulle få veta..

Kommentarer
Postat av: Olivia b

det är nästan tre veckor han är borta! :O va utan godis så länge är ju nästan självmord..

2010-04-13 @ 08:59:40
Postat av: Gustav

jo, fast jag har ätit så mycket i påsk att de räcker i 3 veckor :P

2010-04-13 @ 14:58:22
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Olivia B

ja men då ska det nog gå bar :P :) lycka till

2010-04-14 @ 09:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0