Varför kan man inte skotta snö med en skottkärra?

Jag vet inte hur många av er som sett denna baksida på mjölkpaketet:
Jag har inte gjort de iallafall (haha....not (inte kul)).
På de så är de iallafall några fula skolbarn och sen så står de två gåtor under bilden. Och den första är:
Vad behöver bilen för att starta? Svar: Bensin.
Med tanke på denna gåta så byggde jag en lådbil och hällde i lite bensin i glassbackstanken. Tog fram min nyckel, satte i den och startade upp bilen. Och tro på fan, den stegrade sig och flög iväg bort mot Max där jag tog en drive in innan jag åkte hem igen.
(Sjukt länge sen jag painta)
_
I övrigt så har jag hittat veckans specialerbjudande
Pringles 10kr/st, 2st för 25kr.
Jag menar man de e ju självklart att man tar två så att man förlorar 5 spänn på de.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dem andra är ju större...

2009-11-12 @ 13:34:46
Postat av: Gustav

Jsg vet, plus att de e den nya ricesmaken som förmodligen är äckligare :P

2009-11-12 @ 14:18:27
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0