Stig Nyttig visar stigen till nytta

Eftersom Lotta också försöker vara nyttig den här månaden så tänkte jag att jag skulle krossa henne. Detta gör jag då självklart genom att äta nyttigt och träna mycket. Igår till exempel så sket jag i bandyträningen och åkte till Jimmy och käkade pizza, chips och jordnötsringar. Idag har jag suttit vid tv:n hela dagen. Nyss käkade jag minitacos:
_
Ikväll blir de hamburgare med pommes frites och så skiter jag i träningen också.
Slå de du Lotta!!
_
Dagens tips: Rör inte ner hela tacokryddspåsen i 200g köttfärs för att du inte tycker de finns nån anledning att spara på den. De blir väldigt starkt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska träna

2009-11-05 @ 15:30:51
Postat av: Lotta

hahaha

JAG ger UPP! JAG! Lotta af... bråkmakargatan!

2009-11-11 @ 21:22:28
Postat av: Gustav

Du kan ju inte ge upp nu! Jag som försökt så hårt hela månaden :P

2009-11-11 @ 23:40:10
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0