Stefan vaknade upp dagen efter med en häst bredvid sig...

...Men vem fan bryr sig? Jag har ju en massa världsnyheter att berätta för er.
_
I fredags så var det dags för Novemberdoppet i Kalle och min Vi-ska-bada-en-gång-i-månaden-hela-vintern-satsning
Det var fryskallt typ (beroende på hur kallt man har de i frysen) och de va inte värt att hoppa i...andra gången.
Bara för er så lägger jag också upp den minst barnförbjudna bilden av dom som togs:
Återkommer med mer i december om jag inte lider av svåra köldskador då.
_
Nu har det äntligen hänt! Efter två och ett halvt års väntan så har det äntligen hänt! Jag vet att många där hemma suttit hemma och funderat på om det aldrig skulle ske men nu har de gjort de.
Jag har varvat sudokuspelet på min mobil!!!!
Om man kollar längst upp så ser man att de står sudoku nr 100/100. Vilken otrolig känsla att få klara ut de, nu kan jag äntligen köpa en ny mobil. Värt att notera är också min bakgrundsbild som togs på Pontus födelsdagskalas för ca två år sedan och har prytt min skärm sedan dess.
Lika sexig som för två år sedan.
_
Spelade det klassiska derbyt "El Bottico" mellan bottenlagen Hemse BK och IBK Skarphäll. Kändes som att Hemse hade mycket studsar med sig men de gottgör inte för den kassa öppningen av Skarphäll då de förlorade första perioden med 7-1. Fick iallafall göra två mål, en assist och sitta en tvåminutare innan slutsignalen gick och vi hade förlorat med 14-6. Inte lika dåligt som Klintehamn dock som enligt innebandy.se förlorade med 30-2 mot Östergarn. Känns ju inte jättetroligt.
_
Efter matchen så åkte jag hem och hörde på radion. Då kom Clabbe in med sitt program på Rix FM och de kan ha vart de sämsta jag nånsin hört. Han spelade halvkassa låtar och så började han själv sjunga nåt enstaka ord sådär mitt i låten. Till slut så blrjade han snacka i låtarna. De värsta var att en liten röst i mitt huvud sa till mig "Du måste lyssna vidare på det här så att du kan skriva på bloggen hur kass han är", ibland så hatar jag mina inre röster. Samtidigt så spelades ett en scen upp där jag stod med Clabbe i ett rum och höll en hagelbössa som jag sköt honom med gång på gång, de va så olidligt jobbigt att lyssna på honom. Halvvägs hem så blev självmordstankarna för mycket och jag tvingade mitt finger att byta till mix megapol så jag skulle överleva hela vägen hem.
_
För er som inte har hackat er in på min dator ännu så kan jag berätta att jag lägger alla bilder jag tar direkt på skrivbordet för jag orkar inte sortera allt. Sen efter de så lägger jag ut dom på bloggen och lägger dom i mappen "Bloggbilder" som är den enda bildmapp jag har eftersom jag aldrig tar några andra bilder typ. Nu har jag dock fått två bilder på Olle som legat på skrivbordet och ruttnat i några dar och jag börjar bli trött på dom så därför lägger jag ut dom till er här på bloggen:
Ni får också den här sexiga bilden av samma skäl:
Och den här:
Och eftersom det var Sannas födelsedag för typ en timme sen så får ni den här med:
Grattis till oss alla.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hm:/ Tack(?)

2009-11-08 @ 12:33:28
URL: http://sannamineord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0