Rödbetan hoppade förgäves och blev överkörd av tomaten

Sen begynnelsen av människans historia så har man undrat: Är Maxsalt godare på popcorn än vanligt salt? Eftersom jag anser det som mitt jobb att upplysa er om dessa saker så har jag självklart testat.
Eftersom jag kan va korrupt så fick det självklart bli ett blindtest. Hade ingen lust att peta ut ögonen på mig själv så jag begav mig ut på stan för att hitta en blind man. Hittade dock ingen blind person så de fick bli en blindhund istället. Gav den ur den vanliga saltpopcornskålen först och då spottade den ut den. Gav den en från maxpopcornskålen efter de och den spottade ut den med. Men den här gången så spottade den två centimeter längre, vilket innebär att den alltså ville få ut den hellre ville spotta ut den vilket måste betyda att dom var äckligare. Svaret är alltså uppenbart. Maxsalt är två centimeter äckligare på popcorn.

Nu till dagens dåliga nyhet. Som ni kan se på denna bild:
Så har min hyresvärd har lagt klart plattorna utanför vår stuga och tycker vi ska ställa våra cyklar där. Det tar dock 6 sekunder längre att gå dit vilket betyder att på 100 skoldagar förlorar jag 600 sekunders sömn!!! 10 minuter!!! Jag kommer förmodligen dö av sömnbrist inom dessa 100 dagar så jag har skrivit en avskedsdikt till er:'
_
Det hade vart kul att ägt en get
Anton är fet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0