100 falukorvar i en schweizernöt

Som alla ni trogna läsare inte vet så betyder den överskriften att det är dags för ett nytt Fråga Gustav inlägg!!
Jag vill börja med att tacka alla som skickat in frågor till min blogg. Om ni har en fråga så skicka den till [email protected].
Fråga 1: Jag har hört att om man skriver in Google på Google så hackar man sig in på alla sidor i hela världen, Stämmer det? / Lars-Kristerz
Självklart så gick jag in på Google och testade detta och när jag tryckte på enter så kom jag in på en ny sida där jag kunde söka på vad som helst.
Skrev in Bill Gates bankkonto och direkt så kom jag in på hans sida på Goliat National bank. Gjorde en överföring till mitt konto och sen så gick jag tillbaka till söksidan igen. Sökte på Usama Bin Laden och kom in i CIA:s databas läste lite och fick reda på att Al-Qaida egentligen bara var en påhittad organisation som George Bush gjort för att han hade slagit vad med Hillary Clinton om att han kunde förstöra World Trade Center och samtidigt starta krig mot Afghanistan. George Bush vann en sardin btw. 40 miljarder Dollar rikare så bestämde jag mig att jag hackat klart för idag så jag fortsatte till nästa fråga.
Fråga 2: Min farmor har sagt att två katter som kan stå på framtassarna har möjligheten enligt evolutionsteorin att skapa eld med deras muterade ögon. Varför faller löven högst upp på trädet av först? / Bamse
Det här är en fråga som det forskas mycket om i viharingetbättreförossistan så jag hackade mig in på deras datorer genom Google och tog del i deras foskning. Uppenbarligen så är det så att när fåglarna sitter uppe i trädet och bajsar så åker det enligt gravitationsteorin neråt. det innebär att om inte någon elev blir träffad i huvudet så fastnar det på någon gren och då tar grenen upp den lilla del av ämnet bajsklisternitrat som finns i avföringen och detta ämne stärker lövens fasthållningsförmåga. Dom undre löven sitter då kvar på trädet längre.
Fråga 3: I ett avsnitt av Funlightman så häller han ner en flaska Fun Light Wild Berries i bensintanken på sin bil och sen så går den jättesnabbt och han kör ifatt och fångar SodaStreamboven. Fungerar det här på riktigt också? / Bill Gates
Sökte lite på Google och hittade lite elfenbenskustianisk forskning som visade att bensin och Fun Light tillsammans bildade ett raketbränsle som dom använde till deras topphemliga raketbas. Självklart så var jag tvungen att testa detta så jag gick ut och hällde i en flaska Wild Berries i min biltank:
Sen gick jag in i bilen och startade den. Motorn gick som en klocka (tre minuter för snabbt hehe) och när jag släppte upp kopplingen så spann den iväg och drog 0-100 på 1,2 sekunder körde ut till brorakan och växlade upp till femman och då flög den iväg till en hastighet jag inte kan fastställa eftersom min hastighetsmätare bara går till 200 km/h:
Kom upp till Fårösund på 3 minuter och stannade för en glass innan jag drog hem igen. Kom hem och märkte att jag glömt att sätta på däcken och bara kört runt på två legobitar.
De var alla frågor för idag, men de e inte slut för de. För att återigen ära denna person som lyckats med något som typ halva klassen redan lyckats med så får ni här en bild på Cruizarolle som han döpts om till:
Vi kan här skåda hans förträffliga teknik när han gör en vänstersväng vid den lilla Ica-Maxirondellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0