Do you know what really grinds my gears?

Kom precis hem från mitt fysikprov som jag suttit på i fyra timmar!! Och de var bara ett diagnostiskt prov så de spelar typ ingen roll egentligen. Hoppades på att det skulle va ett enkelt så jag blev skitglad när jag fick en sida med åtta frågor på. Såg ganska enkelt ut så jag tänkte att jag skulle va klar på en halvtimme. Då ger han mig tre sidor till så det blev totalt 26 sidor. För ett diagnostiskt prov!!! och då sa han ändå inte fått med allt han ville ha med. Alla frågorna var helt mongo och man ville bara riva sönder provet, slänga det åt helvete och ta bänken och köra rakt genom fönstret. Jag tycker ärligt talat inte att han har rätt att göra ett minst-fyratimmarsprov på en lektion som egentligen bara är en och en halv timme lång bara för att vi inte har någon lektion efter, han har väl inte rätt att ta vår fritid med för långa prov. Det värsta är att vi kommer få göra om det en gång till när vi ska ha det riktiga provet som typ är på samma saker som de här plus lite mer.
_
Ända sedan jag jobbade under GGN-helgen har jag blivit beroende av energidrycker som redbull eller powerking så jag brukar åka förbi shell på vägen hem från skolan o köpa en. Och visst jag tycker att dom är goda så de e ju värt o dricka dom men sen när man kommer hem så lägger man sig på soffan och ser på nån dålig serie och så 10 minuter senare så sömnar man i soffan för att man är så trött. Är de inte meningen att man ska bli pigg av skiten? Ren jävla bluff är va det är!! Plus att de säkert är rent tjurpiss.
_
Fan va jag hatar serier som aldrig slutar! Har sett på Family Guy säsong 8 och den suger verkligen hästsnase. Dom kunde ju lika gärna ha lagt ner efter säsong 5 eller 6 då de fortfarande var ganska bra men de e så tråkigt o se deras dåliga försök till att fortfarande va roliga.
_
Jag hatar när man kommer hem och sätter sig i soffan med datorn i famnen och då får man den där jävla solen i ögonen:
Och visst jag tycker de e skönt o se solen under den här annars ganska gråa årstiden men måste den verkligen va mitt i mitt ansikte? De e så sjukt jävla irriterande!! De innebär att jag måste ställa mig upp igen och gå fem jobbiga steg till fönstret och dra ner rullgardinen. Det är förjävligt rent ut sagt!!
_
Inte ett riktigt klagomål men ändå en liten frågeställning. Köpte nya popcorn på ÖB igår och då köpte jag nåt fult paket på 907 gram???

Varför var dom tvungna att ha 907 gram? Varför inte 900 liksom? hade ju vart mer logiskt enligt mig men jag kan slå vad om att de var massa höga styrelsemedlemmar som satt i ett möte och en av dom ohöga/låga sa:
- Jag tycker att vi ska ha 900 gram i våra popcornpåsar
och en av dom höga kontrade:
- visst hade de vart häftigt men hade de inte vart sjukt coolt om vi hade 907 gram istället? De skulle ju liksom va som att vi hade 900 plus ett gram för var och en av dom sju dvärgarna.
- Aaaaaawesome (nån annan hög kille/tjej)
- Jag tycker vi ska ha 915 gram för de är inte mitt lyckotal (nån annan hög person)
- Jag röstar på 42 gram för så lång är min penis (ytterligare en hög person, mest troligen en kille som troligen fick en high-five av en annan hög kille i närheten plus några sura blickar av en del tjejer som han sket fullständigt i)
Kan inlägga att konversationen nu övertas av de höga.
- Fast jag vill hellre att vi börjar sälja helstekt gris istället
- Men har ni sett den där häftiga skyskrapan mitt-i-mot, den lutar 45 grader uppåt
- OINK (Grisen som killen som ville sälja helstekt gris istället tagit fram från under bordet (Och ja, Grisen hade också rökt på))
Sen fortsatte konversationen så i nån timme innan dom kom fram till att de skulle va 907 gram för att en av tjejerna i rummet ser ut att vara 900 år gammal plus att de sju dödssynderna är så häftiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0