Högskoleprovet

Ligger i min säng och förbereder mig mentalt inför att skriva högskoleprovet hela dan imorgon. Fram tills nu har förberedelserna bestått av att se Star Wars III och jag kände hur kunskapen bara flödade in i mig när jag såg hur anakin blev ond och Jedisarna dog en efter en. Nästa förberedelse blir nog att laga våfflor i mitt nya våffeljärn som jag köpte i måndags. Lär gå sådär men om dom är ätbara så är jag nöjd. Sen så ska jag skriva ett PM till Inga-Lill för att avsluta mitt kunskapsintagande. Känns som om det kommer att bli jobbigt imorrn, ska sitta och skriva från typ 8:30 till 16:00 med några raster inlagda men det kanske är nödvändigt att ha gjort det inför framtida sudier om det blir sådana.

För att sträka mitt och era självförtroende skall ni få ett vist ord från en vis man:

"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson

/
Gustav


Kommentarer
Postat av: Sanna

Lycka till!! =D

2009-03-28 @ 14:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0