Gamla Bettan

Efter att ha haft framtidsdag i skolan idag och slutat tidigare så hade jag tid över. Med en engelskauppsats och skriva klart och ett blackpowertal att träna på så fanns det bara en rimlig sak att göra: PIMP MY BICYKLE

Helt oväntat så ringde det på dörren och när jag öppnade så stod där XZibit och pappa. Efter att ha fått ett sånt där freakoutmoment som alla i pimp my ride får så inleddes pimpningen.


Eftersom vajern till min bakbroms gick av på väg till DMet i söndags och den till frambromsen redan var av så var cykeln i desperat behov av nya vajrar. Dom gamla vajrarna plockades av i morse och dom nya alá Clas Olsson monterades på. Krilles gamla cykel var även med som reservdelscykel och därifrån plockades ett lås som sitter fast på cykeln.
Eftersom jag knappt förstår själv vad jag menar så publicerar jag en bild på låset.


Dock så har jag ingen nyckel till den.

Efter att även Platt-tv:ar monterats till på styret, pakethållaren och under sadeln så var den helt klart i sitt bästa skick nånsin. Se och njut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0