fREDAG

Hej hopp!
Hade sovmorgon idag av nån anledning jag inte kommer ihåg, skönt iallafall. Slapp gå upp o va social med anton som sov över:-)


Dagen inleddes därför med en tråkig mattelektion. Dock så ringde telefonen under bensträckaren med Jimmy. Fick veta att jag vunnit två biobiljetter av lantmäteriet för att jag var med i en tävling på framtidsdagen i måndags. Tydligen så hade jag varit närmast av dom som gissade på hur mycket en stång vägde.

Efter matten så hade vi fysik där vi hade en tråkig genomgång sen så gick vi lite tidigare, åkte ner till Lantmäteriet och hämtade mina biobiljetter innan jag, Emmie och Jimmy gick till Hedbergs och fikade. Har aldrig varit där förut men det var ett trevligt litet Café med riktigt god kladdkaka.


Nu ikväll har jag varit hemma hos PE och sett på film med Kalle och Anton (och PE såklart) blev Texas Chainsaw massaker som var ganska dålig faktiskt men ändå värd o se.


/Gustav


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0