Earth hour 60...

....eller vad det nu hette. Blev iallafall tvingad att vara med på det av lillesyrran så vi satt här i mörkret och spelade yatzy nmedans resten av världen såg på försnack till Portugal - Sverige. Trösten blev iallafall att jag ägde Sanna i yarzyt och att jag tyvärr inte kunde göra PMet till Inga-Lill tråkigt nog.

Gjorde högskoleprovet idag, gick bra tyckte jag, fick 88/122 men hur bra det är får jag inte veta förren om 4 veckor men jag slog Jimmy iallafall så jag är nöjd.

/Gustav


Kommentarer
Postat av: TomtenPåÖn

Jahaaa, till mig sa du att du fick 87/122, visst visst lägg på lite på dina resultat bara. Jag fick 125/122 egentligen.

2009-03-29 @ 08:51:23
URL: http://tomtenpaon.blogg.se/
Postat av: Gustav himself

Jaja det var 87/122 men jag måste ju få skryta lite:-P

2009-03-29 @ 16:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0