"Små torskar i trädgården"

Som typ alla andra i klassen redan skrivit på sina bloggar så hade vi vår sista uppgift i skolan idag: Matteredovisning. Gjorde de lite halvbra men jag orkade inte bry mig så mycket. Lämnade också in fysikkompendiet idag så att det kom ur världen. Nästa vecka känns ganska värdelös förutom att vi ska nånstans med klassen. Annars så har vi typ inga lektioner förutom lite utvärderingar och betygssnack vilket känns värdelöst eftersom betygen redan är satta och man inte kan göra nåt åt dom. Jaja, Jimmy följde med hem efter skolan och vi såg lite på Coupling innan han drog till bussen och jag cyklade till jobbet för ett 14-20 pass. Har inte riktigt lust att jobba just nu, vill bara sova till 14 varje dag nu men jag antar att jag får vänta en vecka med de. Vill verkligen ha sommarlov NU!!! Hade iallafall en ganska tråkig dag på jobbet och halvsov hela tiden kändes de som. Hade fått några smakprov till nåt godis som man gick och smååt av hela tiden också. 

När jag kom hem så började jag se på The curious case of Benjamin Button men efter en halvtimme så börja filmen krångla så nu ser jag på Step up 2 the streets istället. Ganska nice film och helt okej o halvse medan man skriver blogginlägg. Sen blir de nog o sova eftersom jag ska jobba 10-19 imorrn. Långt pass o lär lägga mig o dö i nån hyrbil efter halva men bara ingen upptäcker mig så är de lugnt :P

Kommentarer
Postat av: Tomten

Step up 2 är helt okej :) Har inte orkat se benjamin saken ännu. :P

2009-06-06 @ 02:38:19
Postat av: Unnan

Joo step up 2 är niice :D Och Benjamin Buttons saken är bra, men fööör lång.. så den orkar man inte se :D

2009-06-06 @ 11:03:53
URL: http://unnion.blogg.se/
Postat av: Rolle

Skärpning Gustav!

2009-06-06 @ 11:17:04
Postat av: Lotta

Var det Coupling, den brittiska serien, som ni såg?? JAG ÄLSKAR JEFF :D:D

2009-06-07 @ 20:11:20
URL: http://loutaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0