Same Same

Får väl ta o skriva inlägget jag tänkte skriva igår typ.

Fredag: Slutade skolan i fredags med en ganska värdelös avslutning, skulle ha vart nån som spelade men gud tyckte att dom va så kassa aå han bestämde sig för att tömma ut sitt avloppsvatten över hela norr. Hörde dock att det var 40 grader borta på säveområdet, i skuggan då da. Efteråt så städade jag och Johan ur lägenheten för att flytta ut senare på kvällen. Lämnade en rutten torsk uppe i badrumsfläkten så de blir kul för nästa person som bor där MOHAHAHA.
På kvällen var jag hemma hos Olle och såg på film och chillade. Blev Edward Siccor(?)hand vilket var ganska okej. Sen så åkte jag hem med min mamma. 

Helgen: Har mest innehållit Meckning för att få ihop folkracebilen till torsdagens tävling. Står klar nu ute på LT:n(odjuret) och jag har hört rykten om att dom kommer sätta mig direkt i a-final för att ingen annan har nån chans ändå.

Måndag: Hade halkkörning klockan 8 så jag gick upp vid 6 nån gång (Jippi) och tog bussen in. Halkan var ganska kul men inte så överdrivet kul som alla säger. Nu är det klart så de är snart dags att ta körkort. 13 dagar kvar till födelsedagen nu.
På eftermiddan/kvällen så jobbade jag 14-22 för Niklas som är sjuk.

Idag: Har installerat ett nytt antivirusprogram på datan eftersom dom 2-3 jag haft gått ut allihop och min data har vart krånglig på senaste. De verkar funka bra nu iallafall. Nu ska jag dra o jobba snart samma pass som igår. 

Ha de

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bara för att du är van vid att sladda runt på folrace banan såklart det inte var nått spec för sig med halkan...

2009-06-16 @ 18:58:30
Postat av: gustav

Jag vet! Men så måste dom ju anpassa halkan efter mig så att jag också får tycka att de e så stört kul som alla andra verkar tycka

2009-06-17 @ 22:43:41
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0