Pepsodenten

Ett år kvar till studenten (alltså har jag pepsodenten?). Nån idiot har bestämt att vi skulle ha en lektion idag så jag och Olle hade historiaredovisning. Gick väl okej, skönt att bli över med det iallafall, nu är det bara Matteredovisning kvar imorrn sen så är det en vecka kvar då inte fattar riktigt vad vi ska göra egentligen.

Åkte ner till studenten iallafall, tyckte inte det var så kul, alla tal sög utom några få, plus att rektorerna som pratade emellan var helt värdelösa. Efter att vagnarna drog så gick jag och några killar upp och käkade på Max för att sedan dra vidare till A7 och spela lite fotboll i betongsaken. Tillslut så gick jag till jobbet och jobbade i tre timmar.

Nu sitter jag och pillar med min nya mp3 som min pappa kom förbi med imorse. Orkar inte riktigt lägga in allt jag vill eftersom jag har mycket musik på datorn just nu, håller på och rensar bort lite när jag orkar. 

Imorrn har jag sovmorgon för Inga-Lill ska se på film med nån ettaklass i vårt klassrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0