Men oj oj oj vilket värdelöst inlägg

Världens roligaste skoladag idag, om man då räknar bort cirka 95% av skoldagarna så att säga. Hade utflykt till östra gotland idag för att lärarna kände att vi förmodligen inte fick se tillräckligt med roliga saker på vandringen på norr. För att sammanfatta allt vi såg idag så var det ungefär: ett berg, ett torn, en båt, en gravsten och ett hav. Fast då gick jag också miste om den största upplevelsen: Ett dass! Lärde mig dock en viktig sak idag: Fiskar käkar chips! Men bara om man tuggar den först och spottar ner det i vattnet. Riktig nånting-ism där, learning by doing. 

När jag kom hem så packade jag ned lite saker från lägenheten som jag sen tog med till Väte där vi skulle ha överrasknings-grattis-i-förskottfest för pappa. För att summera den så använder jag orden: Skattjakt, middag, kubb och presenter. Man kan då genom att analysera och jämföra orden med dom från utflykten och då komma fram till att utflykten hade ett ord mer. Betyder det här då att den skittråkiga utflykten var roligare än pappas ö-g-i-ffest? Vissa skulle säga att det gör det men jag vill hävda att sanningen är av ett annat slag. Det är nämligen så att eftersom orden från utflykten är ord i en-och-ett form(finns säkert ett namn för de) och de ger då bara ett poäng var medans ord som inte är i (ordet jag inte kan)-form kan ge mellan 1,42-7,38 poäng. Jag gick därfor in på www.enheltvardeloshemsidadarmankanberaknarolighetsfaktornpaenhandelsegenomattsammanfattadenmedord.se och fick fram att ordet skattjakt hade 6,9827 poängs värde. Vilket betyder att genom att bara ta det ordet så var pappas ö-i-g-ffest roligare än utflykten som bara hade 5 poäng totalt. Eftersom jag hade mina funderingar på hemsidans trovärdighet så kollade jag även upp orden syfilis och impotens. Syfilis gav där 1,6073 poäng medans impotens gav 5,8245 poäng. Syfilis skulle därmed alltså ha en högre rolighetsfaktor än vad t.ex. en dejt, en glad bäver, en löneförhöjning och en könssjukdom har. Jag tyckte till en början att det var ganska konstigt att syfilis hade högre rolighetsfaktor än vad en könssjukdom hade men jag insåg snabbt har att när man vet att det är syfilis och inte bara en könssjukdom så  man förmodligen varit vid doktorn och då har man ju fått en klubba(!) Min åsikt är alltså att hemsidan är väldigt trovärdig så om du vill veta hur kul du haft nån dag så är det bara att besöka hemsidan. (Det finns en risk att hemsidan inte finns)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo jag gick ju in och slog in "Gustavs blogg" och landade på föga 0,33 poäng alltså tråkigare än t.ex. en måsskit, en trasig strumpa eller en sten...

2009-06-14 @ 11:52:02
Postat av: gustav

Jag vet inte om Ann Onym ens läst mitt inlägg eftersom jag dör skriver att såna ord ger 1,42-7,38 poäng. Alltså kan inte "Gustavs blogg" ge 0,33 poäng. Du är alltså sjukt kass

2009-06-14 @ 18:16:46
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0