Zoom, zoom, zoom

Se på denna bild:
Som ni ser så är det en leveransrapport på min nya mobil. Det konstiga här är att smset som är skickat vid 22:06 eller 22:05 kanske har kommit fram vid 21:06. Vad beror då detta på? Vissa kanske skulle vilja säga att det beror på att det är två olika klockor eller något sånt men det tror inte jag.
Jag tror att det är så att när denna mobiltelefon handgjordes av barnarbetare i Kina så gjordes den i den sällsynta kombinationen av en vänsterhänt ramminnesiskruvare, en högerhänt kamerablixtkalibrerare och en tvåhänt simkortsinsänningsplatselektriker. Detta har gjort att det skapats ett hål i tidsrymden så att när jag skickar ett sms från min mobil så åker det tillbaka en timme i tiden så att Karl Snase då får smset vid 21:06 istället för 22:06.
Men när Karl Snase då svarar, får jag det vid 21:07 eller 22:07 (förutsatt att han svarar på en minut). Det kommer tro det ej vid 22:07 eftersom just denna mobil blev skickad över Tjernobyl(?) där en 23 år gammal radioaktiv katt vilket gjorde att med den redan existerande tidsluckan så skapades också en antitidslucka vilket gör att alla sms som skickas till mig kommer fram en timme senare än dom skickas. Vilket alltså gör att när du smsar med mig så smsar du egentligen med mig en timme in i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Okej?

2009-12-23 @ 23:17:11
URL: http://sannamineord.blogg.se/
Postat av: Karl

Älskar att du har döpt mig till Karl Snase! Mår riktigt bra nu!

2009-12-24 @ 19:31:52
Postat av: THERESE

de e bara för att du är en jävla snase :D

2009-12-24 @ 21:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0