Världens mest förutsägbara serie?

Oskyldigt dömd!!
Jag menar, man sitter ju inte direkt och tänker, "jaha, det där är mördaren" när en kille blir häktad efter två minuter. Nu har jag personligen inte sett en enda minut av serien men jag kan tänka mig att ett normalt program är ungefär såhär:
En ko blir överkörd av ett flygplan.
Piloten arresteras och blir dömd.
Mikael Persbrant spelar häftig i 40 minuter medans han går runt och säger att han har en magkänsla om att piloten inte är den riktiga mördaren.
Det visar sig tillslut att det var "ta med din son till jobbet"-dagen så piloten tog med sin tvååriga son som då fick flyga planet medans han gick och sket.
Den tvååriga sonen "Bruno" blir dömd till livstids fängelse på Guantanamo(?) där han ett år senare täcks av cirka 90% skägg.
Slut.
_
Hörde också att dom gjorde ett specialavsnitt som dom döpte till skyldigt dömd där killen som blev dömd efter två minuter verkligen var skurken. Det blev dock lika bra som Wallanderfilmen där det visade sig att dom hade tagit självmord och det fanns ingen riktig mördare. Boooring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0