Skjut inte katten innan du mjölkat kon

Fick min nya mobil i fredags innan vi skulle hem till Kristian för att fira hans födelsedag. Hos Krille fick vi goda kakor kladdkaka (som också är en kaka, jag vet) Såg på Idol, Cirkus Möller och hade trevligt tills Jimmy kom och hämta mig och vi fortsatte ner till krogen. Såg dött ut på hamnplan så vi fortsatte upp till Gute där de också var ganska dött i början men de kom lite folk senare.
_
Började jobba vid 15 igår men jobbade bara tre timmar innan Daniel kom och tog över. Gick med Johnny hem till Danne där han hade förpersonalfest. Åkte taxi vidare till Rosengården där de bjöds på julbord. Fanns ganska mycket rätter där men de mesta verkade konstigt enligt mig men jag är väl inte världens bästa matkritiker om man säger så. Vet inte riktigt hur länge vi var där men de kan väl vart mellan 19 och 00 med en liten sväng till Lillebror inräknad.
_
Idag så bjöd mormor släkten på julbord ute på Suderbys. Fanns tre bord med mat o välja mellan och de mesta smakade gott. Det första bordet var dock fullt med fisk så det hoppade jag över. De var säkert gott men smaken är som baken, och jag har tyvärr ingen fisk uppkörd i röven. Efter att ha proppat magen full så åkte jag hem och nu sitter jag här och pluggar d.v.s. ser på Bruce den Allsmäktige.
_
Ni ska få lite bilder från min nya mobil:
Den första bilden jag tog.
_
Jag och micko på Krilles kalas
_
Micko och hennes dejt till mormors julbord: Sten
_
Sten va jättematglad och hade redan ätit upp fem tallrikar när vi andra ätit en.
_
Min sexiga bror
_
Min sexiga syster.
_
Och vart har dom fått denna snygghet ifrån? Självklart från min sexig mamma:
_
Therese nyser ut sin ananas
_
Och så till dagens fråga: Blir man gift om tårtan står upp såhär?

Kommentarer
Postat av: Linn

Nej, man blir inte gift, iaf inte om man skall tro på tårtologins teori om giftermål, då tårtan måste stå på sin rätta kant ända till sista biten. Först då kan man börja planera sitt bröllop.



Så, nu vet du det!

2009-12-06 @ 21:06:37
URL: http://sockerspinn.blogg.se/
Postat av: Lynn

Så du tycker att din mamma är sexig?

2009-12-08 @ 19:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0